GeenStijl: Wilders is een geblondeerde pisvlek op de democratie

Naamloos.png

En Geenstijl is de bruine streep in de onderbroek die democratie heet met hun extreem slecht doordachte en voorbereidde GeenPeil. GeenPeil is de verstrengeling tussen politiek en vierde macht, waar elke journalist zich verre van zou moeten houden.

Bij GeenStijl werkt de riooljournalist Nijman die absoluut niet op de hoogte is van de standpunten van Trump en hem dan maar met een ongeëvenaard pak leugens omlaag denkt te moeten halen: https://fenixx.org/2016/08/07/kloosrieding-bart-nijman-on-trump-deel-ii/

Ik ben altijd blij dat ik mijn nieuws lees op een desktop en het ranzige anti-semitische GS niet beet hoef te pakken middels een tablet: Dankjewel Martien Pennings voor het fileren van het bizarre antisemitisme van Feynman van GeenStijl

Ik was wel klaar met GS toen het adjunct-hoofd, zonder tegenspraak, hoopte dat moslims Nederlanders zouden verkrachten:

01.png

Ik weet niet uit welk journalistiek handboek ze het gehaald hebben dat je je lezers weg moet jagen, maar succes ermee. En doei…

View original post 1 more word

Leave a Reply

