VIDEO: Speech Geert Wilders op ENF-congres in Koblenz (+ integrale NL-vertaling!)

E.J. Bron

(Vertaling: E.J. Bron)

Hallo Duitsland!

Gaat het goed met jullie!
Met mij gaat het goed!

Gisteren een nieuw Amerika, vandaag Koblenz en morgen een nieuw Europa. Het is voor mij een grote eer om vandaag hier in het prachtige Koblenz te zijn. Op een bijeenkomt van de ENF-fractie. In aanwezigheid van zoveel Duitse patriotten! Datgene waarvoor ik sta, is extreem belangrijk. Niet alleen voor Duitsland, maar voor heel Europa. Europa heeft een sterk Duitsland nodig, een zelfbewust Duitsland, een trots Duitsland, een Duitsland dat voor zijn cultuur, zijn identiteit, zijn civilisatie staat. Duitsland is geweldig. Omdat jullie geweldig zijn. Omdat jullie je plicht doen. Want de AfD, mijn vriendin Frauke Petry en jullie allemaal hier zijn tegen het nieuwe totalitarisme dat ons vandaag bedreigt. We staan aan het begin van een patriottische lente in Europa, ook hier in Duitsland. En ik bedank jullie daar voor! Jullie zijn het nieuwe…

View original post 1,434 more words

Leave a Reply

