Het einde van Europa

E.J. Bron

screenshot_59

“Wij zullen dit niet toestaan! Op Michael-Mannheimer-Blog zijn 4000 artikelen over dit thema verschenen.”

(Door: Michael Mannheimer – Vertaling: Theresa Geissler)

De geschiedenis van de islam-kritische blogs is een successtory in de strijd van de Duitsers tegen hun afschaffing.

Met ingang van vandaag heeft mijn blog het aantal van 4000 artikelen bereikt. Al sinds zeven jaar bericht ik dagelijks, zonder een onderbreking van ook maar één dag, over de noodlottige islamisering van Duitsland en de westerse wereld. Van mijn blog gingen, dat mag ik wel in alle bescheidenheid stellen, voor de Duitse tegenstand beslissende impulsen uit. Hier heb ik voor het eerst opgeroepen tot algemeen verzet tegen art.20 (4) van de Grondwet, waar van de kant der linkse pers op werd gereageerd met woedende scheldpartijen.

View original post 869 more words

Leave a Reply

